Yrsa Sigurdardottir: Το μήνυμα

4:38:00 μ.μ.


Έφτασε ήδη Φεβρουάριος και εγώ έχω διαβάσει μόνο ένα βιβλίο. Όμως δεν πτοούμαι. Αυτά που διαβάσω είναι λίγα και καλά. 
 Τελευταία το έριξα στο αστυνομικό θρίλερ, γιατί έχω διάθεση για λίγο μυστήριο, σκοτεινές υποθέσεις και φυσικά ιστορίες που έχουν σχέση με κατά συρροή δολοφόνους ή ψυχολογία μέσω αυτών. Οπότε και κατέληξα στο ''Το μήνυμα'' της Ιρλανδής Yrsa Sigurdardottir. 
 Αρκετά ιδιαίτερο βιβλίο από αυτά που μπορούν να διαβάσουν και οι πιο ''ευαίσθητοι''. Τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε στην αρχή. Εν τέλει με άφησε με το στόμα ανοικτό και αποφάσισα να το βάλω στη κατηγορία για σκληρούς του είδους. Οι σκηνές βίας και των πτωμάτων είναι αρκετά συγκαλυμένες και κάνει πολύ σωστά, γιατί ο τρόπος δολοφονίας τους είναι αποκρουστικός. Μιλάμε για καθαρό μίσος και εκδίκηση του δολοφόνου τον οποίο δεν θα βρείτε εύκολα, μα δεν θα σας κάνει και ιδιαίτερη εντύπωση η αποκάλυψη του.
 Προσωπικά μου άρεσαν οι χαρακτήρες, για τους οποίους αφιέρωσε μεγάλο κομμάτι του βιβλίου. Ειδικά για τους δύο πρωταγωνιστές τον Χούλνταρ και τη Φρέιγια που μαθαίνουμε πολλά για τις ζωές τους, την προσωπικότητά τους, τις σχέσεις τους με τρόπο που δεν σε κάνει να βαρεθείς το βιβλίο. 
 Θα έλεγα πως περισσότερο έχει σχέση με ψυχολογικό θρίλερ παρά με αστυνομικό. Και μέχρι τώρα έχω εκπλαγεί από τα λιγοστά του είδους που έχω διαβάσει, διότι μέχρι και την τελευταία σελίδα γίνονται αποκαλύψεις. Έτσι κλείνεις το βιβλίο και μένεις κοιτάζοντας για λίγο το κενό και νομίζοντας πως με την λύση της υπόθεσης, λίγες σελίδες πριν το τέλος, όλα λήγουν καλά. Έλα όμως που δεν συμβαίνει.

Λίγα λόγια:
Στο εσωτερικό μιας σχολικής χρονοκάψουλας, δέκα χρόνια αφότου σφραγίστηκε, ανακαλύπτεται ένα ανατριχιαστικό μήνυμα που προβλέπει τον θάνατο έξι ανθρώπων. Σίγουρα όμως, αν γράφτηκε από κάποιο δεκατριάχρονο, δεν μπορεί να είναι αληθινή απειλή… 
Ο ντετέκτιβ Χούλνταρ θεωρεί πως του ανέθεσαν την έρευνα απλώς και μόνο για να τον κρατήσουν μακριά από πραγματικές υποθέσεις και στρέφεται στην ψυχολόγο Φρέιγια για να τον βοηθήσει να καταλάβει τον έφηβο που το έγραψε. 
Μια σειρά μακάβριων γεγονότων ωστόσο, η ανακάλυψη κομμένων ανθρώπινων μελών σε έναν κήπο και ο φόνος του ιδιοκτήτη του σπιτιού με τα αρχικά ΜΠ. Τ., σηματοδοτούν άλλη μια σοκαριστική υπόθεση που πρέπει να εξιχνιάσουν. 

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.