Μικρές, βιβλιοφιλικές επιχειρήσεις που μακάρι να μεγάλωναν...

11:03:00 π.μ.

 Μην αυταπατάστε διαβάζοντας τον όρο ''επιχειρήσεις'' στον τίτλο. Στη καλύτερη των περιπτώσεων, αναφέρομαι σε μαγαζάκια του etsy ή shops του facebook. Παρόλα αυτά, το περιεχόμενό τους είναι μοναδικό, ιδιαίτερο και ένα δάκρυ κυλά που στην Ελλάδα το ενδιαφέρον είναι ελάχιστο ή/και οι δυνατότητες ανάπτυξης, περιορισμένες. 
 Ακόμα και πριν ανοίξω το δικό μου etsy shop, στο οποίο έχω τους σελιδοδείκτες μου, είχα ανακαλύψει πολλές μικρές εστίες δημιουργιών από Έλληνες που πραγματικά, δουλεύουν με μεράκι, αγάπη και αφοσίωση στον κόσμο του βιβλίου. 
  Μερικά από αυτά είναι η @fancyowl.creations, η οποία φτιάχνει υπέροχα booksleeves (θήκες βιβλίων) και δεν θα μπορείτε να επιλέξετε από τα πολλά σχέδια που έχει στον λογαριασμό της στο instagram.  Ύστερα, η @strangethebookmarkshop που φτιάχνει σελιδοδείκτες, prints και μηνιαία κουτιά σελιδοδεικτών με ένα θέμα. Το περιεχόμενο της είναι γεμάτο χρώμα και πραγματικά μοναδικό για όσους αγαπάνε και τις αμερικάνικες συνήθειες, όπως το Halloween. Ακολουθεί η @bookmarkedco  η οποία φτιάχνει και αυτή σελιδοδείκτες με πιο minimal και συνάμα μοντέρνα αισθητική. Οι @animalibri με σελιδοδείκτες που λαμπυρίζουν στην καρδιά μας. Και τέλος είναι η @thenerdgathering όπου θα βρείτε χειροποίητες μινιατούρες, κολιέ, ραβδιά και πολλά άλλα φτιαγμένα με πηλό. Όποιος είναι λάτρης του Harry Potter και του Lord of the Rings, θα ενθουσιαστεί.
 Δεν υπάρχουν, φυσικά, μόνο αυτά. Είναι πολλά τα μυαλά με τις μεγάλες ιδέες που θα μπορούσαν να προσφέρουν αρκετά πράγματα στον κόσμο του βιβλίου και να τον διευρύνουν. Όσο υπάρχει αγάπη για τη λογοτεχνία και τον κόσμο του φανταστικού, τα fandoms ή απλά τη δημιουργία γύρω από του βιβλιοφιλικό σύμπαν, μπορούν αναπτυχθούν πολλά. Ωστόσο και με μεγάλη μου λύπη, όντας και εγώ μία ''μικρή επιχείρηση'' στην Ελλάδα η ανάπτυξη αυτή είναι μικρή για πολλούς λόγους τους οποίους γνωρίζετε.
 Και τώρα επιτρέψτε μου να σας εκφράσω την ιδέα μου. Αυτή που στριφογυρίζει στο μυαλό μου εδώ και ένα χρόνο και όμως ακόμα δεν μπορώ να υλοποιήσω. Πως θα σας φαινόταν αν υπήρχε ένα μηνιαίο, βιβλιοφιλικό κουτί με βιβλίο και διάφορα πρόσθετα όπως σελιδοδείκτες, prints, booksleeves, σαπουνάκια ίσως, κοσμήματα, όλα εμπνευσμένα από το ίδιο το βιβλίο και με διαφορετικό θέμα κάθε φορά; Θα ήθελα πάρα πολύ να στηρίξω όλα αυτά τα μαγαζάκια και τους εκδοτικούς οίκους, κάνοντας κάτι που αγαπώ και συνάμα προσφέροντας στους αναγνώστες μικρές απολαύσεις. Ελπίζω κάποια στιγμή να γίνει και με την αρωγή τη δική σας!

You Might Also Like

2 σχόλια

  1. Πόσες φορές έχω σκεφτεί κι εγώ το ίδιο ακριβώς πράγμα... Ελπίζω να καταφέρεις να το υλοποιήσεις κι εμείς να το στηρίξουμε και να το απολαύσουμε! Και εννοείται, αν μπορούμε να βοηθήσουμε κάπως, μας το λες! ��❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.