Επιχείρηση:..Καλοκαίρι

4:02:00 μ.μ.

Η πιο ωραία εποχή του χρόνου, επιτέλους φτάνει!!! Θάλασσα, ήλιος, βόλτες και παρέες με περιμένουν. Αρχικά είναι τόσο υπέροχες αυτές οι μέρες ξεγνοιασιάς και νιώθω πως είμαι πραγματικά ελεύθερη από οποιαδήποτε υποχρέωση με βαραίνει τον υπόλοιπο χρόνο. Υπάρχουν όμως, και μέρες απόλυτης πλήξης, ειδικά όταν δεν σχεδιάζεις να πας πολυήμερες διακοπές!!! Ωστόσο, φέτος είμαι αποφασισμένη να πάρω δραστικά μέτρα και να περάσω την κάθε καλοκαιρινή στιγμή σαν να ήταν η τελευταία.
 Αρχικά, σκέφτηκα να κάνω ένα summer planning, δηλαδή να φτιάξω ένα ημερολόγιο στο οποίο θα σημειώνω αυτά που θα κάνω κάθε μέρα. Δεν το έχω δημιουργήσει μέχρι τώρα,όμως το δουλεύω βρίσκοντας αυτά που θα κάνω.

 Έτσι δεν γίνεται καλοκαίρι χωρίς μία λίστα από βιβλία!!! Θα βάλω κάποιο χρονικό όριο για να διαβάζω το καθένα π.χ. μία εβδομάδα. Παρακάτω έχω μερικά από τα βιβλία που επέλεξα για να με συντροφεύουν.

  • Η σειρά των ''Γαλαζοαίματων''
  • "Αγγελικό Σκοτάδι''
  • ''Το πεπρωμένο''
  • ''Άγγελος θανάτου''
  • ''Η παγωμένη πριγκίπισσα''
  • ''Η γοργόνα''
  • ''Χιονοθύελλα με άρωμα πικραμύγδαλου''
  • ''Αστυνομία''
 Επίσης είναι καιρός να ασχοληθώ με τα μισοτελειωμένα μυθιστορήματα που έχω αφήσει στην άκρη λόγω υποχρεώσεων.
 Ίσως ασχοληθώ και με την κηπουρική και δημιουργία κατασκευών. Το έχω κάνει αρκετές φορές και πάντα μου άρεσε. Μπορείτε να βρείτε πολλές DIY κατασκευές στο διαδίκτυο που πραγματικά θα σας ενθουσιάσουν!!!
 Μία ακόμη δραστηριότητα είναι η μαγειρική. Για καλοκαίρι, όχι η καλύτερη θα μου πείτε, ωστόσο αν ζείτε στην ευλογημένη ελληνική γη τότε είναι εξίσου θαυμάσιο. Φρούτα και λαχανικά ξεφυτρώνουν από παντού. Δοκιμάστε να πειραματιστείτε όπως άλλωστε θα κάνω και εγώ.
 Τέλος μπορώ να πω πως αν και δεν σκοπεύω να επισκεφθώ ονειρικούς προορισμούς μπορεί να κάνω κάποιες ημερήσιες εξορμήσεις σε γραφικά χωριά.
Τώρα που το σκέφτομαι ανυπομονώ πραγματικά να έρθει το καλοκαίρι!!!

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.