Η δυσκολία του να επιλέξεις βιβλίο

4:41:00 μ.μ.

 Πόσοι από εσάς μπορεί να ταυτιστήκατε με τον τίτλο; Αρκετοί, θεωρώ, αν διαβάζετε τα βιβλία με τον ίδιο ρυθμό που τρώτε. Και έτσι προστίθεται, μία ακόμα δυσκολία στη ζωή σας: το πως θα επιλέξετε βιβλίο από το βιβλιοπωλείο ή τη δημοτική βιβλιοθήκη. Ειδικά, όταν δεν έχετε κάποιο συγκεκριμένο στο μυαλό σας και απλά έχετε την ανάγκη να διαβάσετε κάτι.
 Η αλήθεια είναι πως δεν πρόκειται να σας δώσω κάποιες συμβουλές ως προς αυτό, γιατί και εγώ βρίσκομαι στην ίδια θέση. Ωστόσο, πολλές φορές τυχαίνει να γνωρίζω τουλάχιστον, σε ποιο είδος κλίνω αυτή τη φορά. Παραδείγματος χάρη κάπως έτσι ξεκίνησε η αγάπη μου για όλα τα βιβλία του Jo Nesbo. Απλά επισκέφθηκα το βιβλιοπωλείο, χωρίς κάποια προτίμηση. Για να είμαι ειλικρινής, δεν είχα καν ξεκινήσει να διαβάσω αστυνομική λογοτεχνία ή ψυχολογικό θρίλερ. Εν τέλει κατέληξα να διαβάζω το οπισθόφυλλο του ''Νυχτερίδα'' και από τότε δεν έχω αφήσει βιβλίο του αδιάβαστο.
 Επίσης έχω παρατηρήσει πως όταν πάω χωρίς να ξέρω τι ακριβώς θέλω, καταλήγω να κάνω καλύτερες επιλογές.
 Ωστόσο, είναι πάντα δύσκολο να κάθεσαι μπροστά από τις κατηγορίες, στα ράφια και να αναζητάς αυτό που θα σου κάνει το ''κλικ. Εντάξει, ίσως το παρουσιάζω κάπως υπερβολικό, αλλά δεν σας έχει τύχει; Κάποιες φορές, μπορεί να έρθει κάποιος υπάλληλος και να σας ρωτήσει ''Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;''. Σε αυτή την ερώτηση έχω απαντήσει πάρα πολλές φορές με το ''αν μου έλεγες εσύ τι όντως ψάχνω, θα μου έσωζες τη ζωή''.
 Γι' αυτό κάντε μερικές ερωτήσεις στον εαυτό σας, πριν βγείτε στο κυνήγι για καινούργιο ανάγνωσμα. Το να καταλήξετε σε κατηγορία είναι μία πολύ καλή αρχή. Από εκεί και πέρα μην φοβάστε να κοιτάξετε παντού. Υπάρχουν πολλά βιβλία, κρυμμένα πίσω στα ράφια, καλυμμένα από τις νέες κυκλοφορίες και τα ανέκαθεν ''διάσημα''. Προσωπικά, δεν με πειράζει να περάσω ώρες εκεί μέσα. Θεωρώ, άλλωστε, πως είναι το φυσικό περιβάλλον μου. 

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.