Νέο βιβλίο και...παράπονα

9:54:00 π.μ.

Το καλοκαίρι μπήκε για τα καλά. Αυτό σημαίνει πως πρέπει οπωσδήποτε να πάρω καινούργια βιβλία για τις ώρες της μέρας που η ζέστη είναι αφόρητη και δεν έχεις τι να κάνεις. Αρχικά, διάβασα ξανά τις δύο αγαπημένες μου σειρές ''Οι Φωτεινοί'' και "Οι Άγγελοι''. Έχω γράψει άπειρες φορές γι'αυτές τις δύο και δεν χορταίνω να τις ξαναδιαβάζω. 

Ωστόσο, για τη πρώτη σειρά έχω ένα ΜΕΓΑΛΟ παράπονο: έχουν κυκλοφορήσει στην Ελλάδα μόνο τα τρία πρώτα βιβλία και όχι το τέταρτο. Αν τα διαβάσετε θα καταλάβετε γιατί κάνω έτσι. Το τρίτο βιβλίο τελειώνει σε πολύ κρίσιμο σημείο με την αγωνία μου να φτάνει στα ύψη. 


 Παρόλ' αυτά προσπαθώ να καλύψω το ''κενό'' με καινούργια βιβλία. Μόλις παρήγγειλα το ''Πεπρωμένο'' της Alison Noel. Είναι σειρά βιβλίων και η περιγραφή μου κίνησε την περιέργεια οπότε ελπίζω να είναι καλό. Επιλέγω συχνά σειρές βιβλίων και όχι αυτόνομα γιατί έτσι πιστεύω πως έχεις μία συνέχεια και δεν η δράση συνεχίζεται. Ωστόσο, φτάνοντας στο τέλος της σειράς νιώθω πως το ταξίδι τους τελείωσε μαζί μου και με στεναχωρεί κάπως. Φυσικά, με την καλή έννοια γιατί και ποιος δεν δένεται με τους ήρωες των βιβλίων του;

Σας εύχομαι καλή ανάγνωση στα καινούργια σας βιβλία!!

Αντίο!

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.