Η έμπνευσή μου για να κάνω αυτό το blog

5:39:00 μ.μ.

 Σε αυτό το άρθρο θα ήθελα να σας πω τι με ενέπνευσε για να δημιουργήσω αυτό το μικρό blog. Άλλοι το ξεκινούν σαν μια δοκιμή που τους πρότεινε ένας φίλος ή επειδή ασχολούνται γενικώς με την τεχνολογία ή οτιδήποτε άλλο. Θα σας εκπλήξει αν σας πω πως μου έδωσε αυτή την ιδέα ένα βιβλίο που διάβασα. Καλά ακούσατε, ένα βιβλίο. Και όχι οποιδήποτε βιβλίο αλλά από τα αγαπημένα μου: "Οι Φωτεινοί''. Έχω γράψει άρθρα για αυτή τη σειρά και για τη συγγραφέα, οπότε σας προτείνω να ρίξετε μία ματιά. 

Λοιπόν, η πρωταγωνίστρια έχει blog στο οποίο κάνει κριτική βιβλίων και γίνεται αναφορά σε αρκετά σημεία των βιβλίων. Έτσι μου τράβηξε την περιέργεια και είπα να το δοκιμάσω. Βέβαια, αυτή έπαιρνε δέκα βιβλία τη βδομάδα ενώ εγώ με το ζόρι παίρνω τρία το μήνα. Βλέπετε οι υποχρεώσεις σε κρατάνε μακριά από αυτό που αγαπάς μερικές φορές.

Ωστόσο όλα αυτά δεν με εμπόδισαν να κάνω πραγματικότητα τη σκέψη του blog. Δεν κάνω μόνο κριτική βιβλίων αλλά, όπως βλέπετε, το εμπλούτισα και με άλλες ενότητες που ελπίζω να απολαμβάνετε.

Ελπίζω να σας αρέσουν όλα αυτά που γράφω και σκεφτείτε κι εσείς να κάνετε κάτι που εμπνευστήκατε από κάτι λίγο περίεργο.

Αντίο!!

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.