Προιόντα που προτιμώ

12:27:00 μ.μ.

Αυτό το άρθρο είναι λίγο διαφορετικό από τα άλλα μιας και αποφάσισα να σας παρουσιάζω τα προϊόντα που χρησιμοποιώ στις κατασκευές των κοσμημάτων μου. 
 Συνήθως τα αγοράζω από κατάστημα της πόλης μου, το οποίο έχει μεγάλη ποικιλία. Ωστόσο και online είναι το ίδιο και μάλιστα ίσως να έχει και πιο πολλά σχέδια χαντρών και εξαρτημάτων.
 Αρχικά θα ξεκινήσω με τον πηλό, με τον οποίο φτιάχνω κάποιες από τις χάντρες μου. Επιλέγω πάντα Fimo διότι θεωρώ πως είναι καλύτερης ποιότητας, εύπλαστος και ψήνεται ομοιόμορφα. Επίσης υπάρχει σε μεγάλη ποικιλία χρωμάτων. Όσο αφορά την τιμή διαφέρει ανάλογα από που θα τον αγοράσετε.
Ακόμα, για να πλάσω τις χάντρες, ώστε να έχουν ένα καλό σχήμα πήρα τον πλάστη χαντρών της Fimo. Έχει δύο θέσεις για δύο σχέδια και καρφάκια για να κάνεις τρύπα. Είναι πάρα πολύ εύχρηστος σας το εγγυώμαι!

Επίσης όταν τελειώσω με τις χάντρες και έχουν πάρει σχήμα και σκληρύνουν, για να γίνουν πιο ωραίες τις βάφω. Επιλέγω είτε ανεξίτηλους μαρκαδόρους- κυρίως με μεταλλικό χρώμα για λάμψη- είτε ακουαρέλες. Ύστερα τις παιρνάω με μία στρώση βερνίκι για να να διαρκέσει το χρώμα.  
Από χάντρες, αν θέλετε να μάθετε, χρησιμοποιώ κυρίως efco. Είναι λίγο δύσκολο να τις βρείτε online μιας και εγώ δεν τις έχω βρει, αλλά τις παίρνω από κατάστημα κοντά μου. Είναι λίγο ακριβές καθώς είναι από την Γερμανία. Παρόλ' αυτά μου αρέσουν πολύ γιατί έχει πολύ ωραία σχέδια, χρώματα και είναι εντυπωσιακές.
Τέλος θα ήθελα να σας πω πως βάφω και βάζα όπως έχετε δει σε προηγούμενα άρθρα μου οπότε παίρνω και βαφές για γυαλί αλλά και χρυσόσκονη σε σωληνάριο. Επιλέγω από διάφορες εταιρίες και καλύτερα να ψάξετε εσείς οι ίδιοι διότι αυτού του είδους τα χρώματα είναι λίγο πιο ακριβά από αλλά.
Ελπίζω να σας βοήθησα αν ψάχνατε πληροφορίες και σας εύχομαι καλές χειροτεχνίες!!


You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.