Cartoon...γοβάκια

5:53:00 μ.μ.


Λατρεύω τα cartoon. Οτιδήποτε έχει σχεδιαστεί και ζωντανεύει στην τηλεόρασή μου είναι τόσο υπέροχο. Μου αρέσει η Σταχτοπούτα και όλες οι άλλες πριγκίπισσες η Παναγία των Παρισίων, ο Κούσκο. Είναι, βέβαια, πολύ άσχετα μεταξύ τους ωστόσο μου αρέσουν όλα.
 Έτσι λοιπόν, άρχισα να ψάχνω εικόνες από cartoon για να τις κάνω κορνίζες και τυχαία βρήκα στο pinterest υπερβολικά πάρα πολλές. Κυρίως, όμως με εντυπωσίασαν τα εκείνες που είχαν τα γοβάκια από τις κυρίες όλων των cartoon. Από πριγκίπισσες μέχρι την Κρουέλα Ντε Βιλ αν και το αγαπημένο μου είναι της Gizelle!!
Επίσης παρά του ότι το θέμα ''cartoon'' παιδικό αυτές οι εικόνες κάθε άλλο παρά αυτό έδειχναν. Θα μπορούσε ο οποισδήποτε να τις αξιοποιήσει ως κορνίζες, κολαζ και άλλα πολλά!
Ciderella

Cruella De Ville
Tiana
Esmeralda
Yzma
Ariel
Jasmine
Merida
Gizelle
Megara
Tinkerbelle
Aurora
Wendy Darling
Pocahontas

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.