Λίγο από όλα

10:56:00 π.μ.

Πέρασε μερικό διάστημα μέχρι να ανεβάσω κάποια ανάρτηση. Αυτή το φορά θα ήθελα να μοιραστώ κάποια πράγματα που είδα και μου άρεσαν ή και οτιδήποτε άλλο.
 Αρχικά η ταινία Fallen για την οποία έχω μιλήσει χιλιάδες φορές εδώ και εδώ μα και σε άλλες αναρτήσεις μου, είναι καθ' οδόν και έχει ήδη προβληθεί σε κάποιες χώρες. Για πληροφορίες μπορείτε να δείτε το επίσημο site της συγγραφέως: http://laurenkatebooks.net/. Πραγματικά, ανυπομονώ να γίνει η επίσημη πρεμιέρα για την δω επιτέλους διότι αναμένεται να είναι πολύ ωραία και καλογυρισμένη.

Κάτι που με δυσαρέστησε πολύ ήταν η ακύρωση της έκθεσης της Χειροτέχνικα στην Θεσσαλονίκη. Ενώ σε όλα τα social media ανέβαζαν διαρκώς φωτογραφίες για τα καταπληκτικά δρώμενα που γίνονταν στο πλαίσιό της στην Αθήνα, στη Θεσσαλονίκη δεν υπήρχε μεγάλος αριθμός συμμετεχόντων. Είναι πολύ λυπηρό και ντροπιαστικό να δίνονται ευκαιρίες προβολής τέτοιοι είδους εναλλακτικών εκδηλώσεων μόνο στην πρωτεύουσα. Αυτό με κάνει συνεχώς να αναρωτιέμαι μήπως όλη η Ελλάδα προβάλλεται μόνο μέσω μίας Αθήνας....
Μπορείτε να δείτε περισσότερα για τη Χειροτέχνικα εδώ.


Τέλος, σε λίγες ώρες αναμένεται να φτάσει στα χέρια μου νέο βιβλίο!! Δεν σας αποκαλύπτω τον τίτλο!! Πάντως είναι αστυνομικού είδους και αναμένετε μία νέα ανάρτηση γι' αυτό!!


You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.