Jo Nesbo: Αστυνομία

8:14:00 μ.μ.

 Το βιβλίο "Αστυνομία" του Jo Nesbo, ήταν για εμένα, μία ακόμα αξιέπαινη προσθήκη στην συλλογή μου, ένα βήμα να αγαπήσω ακόμα περισσότερο αυτόν τον ιδιοφυή συγγραφέα. Για να είμαι ειλικρινής σε αυτό το βιβλίο μου αποκαλύφθηκε μία πολύ διαφορετική πλευρά του πρωταγωνιστή, Χάρι Χολε, λιγότερο σκοτεινή και περισσότερο στοργική, αγαπητή, οικογενειακή θα μπορούσα να πω. Ένας διαφορετικός Χάρι Χόλε που με έκανε σε πολλές σελίδες να ταυτιστώ μαζί του και να νιώσω ότι εγώ ζω τη ζωή του. Όσοι έχετε διαβάσει Jo Nesbo, είμαι σίγουρη πως καταλαβαίνετε ακριβώς τι εννοώ. Όσοι είστε πιστοί του αστυνομικού μυθιστορήματος, το κατανοείτε και πάλι. Όταν το σκοτάδι του πρωταγωνιστή φωτίζει με τον δικό του τρόπο και δίνει άλλο ύφος στο βιβλίο, είναι πραγματικά άξιο λόγου.
Κατά τ' άλλα έχουμε και πάλι μία πολύ μεγάλη υπόθεση κατά συρροή δολοφόνου που για να είμαι ειλικρινής πρώτη φορά ένιωσα να βαριέμαι ελαφρώς στις πρώτες σελίδες. Ευτυχώς, όμως αυτό διήρκεσε λίγο γιατί η συνέχεια ήταν γεμάτη δράση και έντονες σκηνές.
Ο "χασάπης των αστυνομικών" σκοτώνει δίχως δισταγμό, με ωμότητα και οι περιγραφές του Nesbo, όπως πάντα είναι...λεπτομερείς. Υπάρχουν αρκετές δυσάρεστες σκηνές που έχουν σχέση με πρόσωπα πολύ οικεία στα βιβλία του Jo Nesbo, αλλά και πολύ ευχάριστες που ισοσταθμίζουν τη χαρά με τη λύπη. Όσο για τη ροή της ιστορίας, ένα έχω να σας πω: μην ξεχνάτε καμία λεπτομέρεια όσο διαβάζετε. Nesbo και εγρήγορση πάνε μαζί. Τελευταία παρατήρηση. Μην κάνετε το λάθος και διαβάσετε πρώτα τη "Δίψα" και έπειτα την "Αστυνομία" γιατί πάνε ανάποδα. Εκτός και αν εγώ είμαι τελικά ο ανάποδος άνθρωπος εδώ!

Λίγα λόγια:
Η Αστυνομία χρειάζεται τον Χάρι Χόλε γιατί ένας δολοφόνος τριγυρνά στους δρόμους του Όσλο και δολοφονεί αστυνομικούς. Συγκεκριμένα τα θύματα βρίσκονται σε τόπους εγκλημάτων που δεν κατάφεραν να εξιχνιάσουν. Οι φόνοι είναι βίαιοι και η αντίδραση των ΜΜΕ υστερική. 

Ο αιώνιος Χάρι, ντετέκτιβ από τη φύση του, έχει εμπλακεί σε όλες τις σημαντικές έρευνες εγκλημάτων των τελευταίων χρόνων στο Όσλο. Με την πολύ προσωπική του αίσθηση δικαιοσύνης να τον καθοδηγεί, πιστός σε ό,τι αγαπά και αποφασισμένος να το υπερασπιστεί, αυτή τη φορά μοιάζει χαμένος και ανήμπορος. 

Άραγε θα τα καταφέρει να ξεπεράσει για άλλη μια φορά τον εαυτό του καθώς το ναυάγιο της προσωπικής του ζωής τον έχει βυθίσει στον πάτο.

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.