Συνέντευξη με τη fancyowl_creations

9:04:00 π.μ.

 Δυναμική, δημιουργική, γεμάτη φαντασία, φιλική, προσιτή και άλλα πόσα επίθετα θα μπορούσα να προσάψω στη γυναίκα που κρύβεται πίσω από το fancyowl_creations. Η Βιβή είναι αυτή που ξεκίνησε κάτι μικρό, που τελικά αποδείχθηκε μεγάλο για τους βιβλιόφιλους και όχι μόνο: φτιάχνει θήκες βιβλίων και ετοιμάζει βιβλιοφιλικά κουτιά! Παρόλο το φορτωμένο πρόγραμμά μας αφιέρωσε λίγο χρόνο για να απαντήσει στις ερωτήσεις μου και να λύσει κάποιες... μεγάλες απορίες. Τέλος μπορείτε να τη βρείτε σε Facebook και Instagram με το όνομα Fancy owl creations. 

  • Γεια σου Βιβή μου! Χαίρομαι που δέχτηκες να μου μιλήσεις. Πως, λοιπόν, ξεκίνησε όλο αυτό; Πως προέκυψαν οι θήκες βιβλίων;
Γειά σου Φρειδερίκη μου! Εγώ σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που δείχνεις στη δουλειά μου κάθε φορά και για την πρότασή σου να μιλήσεις στο δικό σου κοινό για το FANCY OWL creations. Η αλήθεια είναι ότι οι θήκες προέκυψαν σε διάστημα μίας μόνο σκέψης. Μια απόφαση που πάρθηκε ύστερα από μια αποτυχημένη απόπειρα να αγοράσω δύο θήκες από το εξωτερικό. Όπως πολύ καλά γνωρίζεις, μπορεί η τιμή των book sleeves brands που υπάρχουν στο διαδίκτυο να είναι λογική για να τα αποκτήσεις, δεν ισχύει το ίδιο και για τα έξοδα αποστολής τους που είναι απλησίαστα. Απογοητεύτηκα που δεν μπορούσα να βρω κάποιο brand από Ελλάδα που να πουλάει book sleeves. Κι εκεί ήταν που πήρα την απόφαση να δημιουργήσω το δικό μου ηλεκτρονικό book sleeve κατάστημα.

  • Το όνομα είναι πολύ ιδιαίτερο. Πως προήλθε; Ήταν η πρώτη επιλογή σου;
Ναι, συμφωνώ οτι είναι κάπως ιδιαίτερο αλλά και κοινότυπο παράλληλα, δε νομίζεις; Το Owl θα το βρεις σε πολλές εκδοχές. Χαχαχα Η πρώτη μου επιλογή ήταν εντελώς άσχετη πρέπει να πω. Η σκέψη του Owl ήρθε πρώτη μόλις το βλέμμα μου έπεσε σε μια κουκουβάγια πάνω στο ράφι. Έχουμε πολλές σε όλο το σπίτι. Το Fancy ήρθε ώρες αργότερα και το λάτρεψα χωρίς δεύτερη σκέψη.
  • 'Ηξερες γενικά, από πριν να ράβεις ή έμαθες σταδιακά;
Χαχαχα εδώ πρέπει να πω πώς δεν είχα ιδέα από ράψιμο. Ήξερα ότι βάζεις το ύφασμα στη βελόνα και ξεκινάς αλλά καμία άλλη λεπτομέρεια. Με τη βοήθεια της νονάς μου, έμαθα τα βασικά εξαρτήματα και τη λειτουργία της ραπτομηχανής και από εκεί και πέρα είμαι αυτοδίδακτη. Το στυλ όμως που υιοθέτησα για τις θήκες μου το επέλεξα ανάμεσα από πολλά άλλα που είδα. Είναι πιο δύσκολο το ράψιμό του σε σχέση με τα υπόλοιπα αλλά έχει ένα πολύ καλό αισθητικό αποτέλεσμα.
  • Για να ξεκίνησες κάτι τέτοιο μαντεύω πως αγαπάς τη λογοτεχνία. Υπάρχει κάποιο βιβλίο που αποτέλεσε και αποτελεί έμπνευση για εσένα ή είναι γενικά η ύπαρξη της λογοτεχνίας;
Ενδιαφέρουσα ερώτηση. Αν και η λογοτεχνία μπήκε απότομα στη ζωή μου, μπήκε full force και με κέρδισε. Στα 30 μου, ξεκίνησα να διαβάζω δειλά δειλά και στα 34 έκανα το δικό μου blog. Κινητήριο βιβλίο όλου αυτού ήταν ο "Μπρούτζινος Καβαλάρης" της Πωλίννα Σίμονς, όμως μέχρι εκεί. Στην πορεία υπήρξαν πολλοί τίτλοι που με κέρδισαν εξίσου μα και πάλι δεν έχω ταυτιστεί απόλυτα με κανένα.
  • Οι θήκες βιβλίων είναι κάτι αρκετά ιδιαίτερο, ειδικά για την Ελλάδα. Δυσκολεύτηκες αρκετά να τις προωθήσεις ή είχαν απήχηση από την αρχή;
Η πρώτη μου παρουσίαση έγινε ταυτόχρονα σε Facebook και instagram. Η ανακοίνωση όμως έγινε στο προσωπικό μου προφίλ στο instagram. Συμφωνώ ότι οι θήκες βιβλίων είναι ένα νέο και ιδιαίτερο προϊόν στην Ελλάδα. Το κοινό όμως το δέχτηκε από την αρχή με μεγάλο ενδιαφέρον. Ήταν κυρίως book bloggers και αναγνώστες που ενημερώνονται συχνά από ξένα sites για ότι νέο κυκλοφορεί γύρω από τα bookish goodies. Φυσικά, ο πρώτος διαγωνισμός ήταν το έναυσμα να γίνει το Fancy Owl πιο γρήγορα γνωστό στο κοινό.
  • Οικογένεια, σπίτι, ίσως δουλειά και θήκες βιβλίων. Πως τα προλαβαίνεις; Υπήρχαν φορές που σκέφτηκες να τις σταματήσεις;
Οικογένεια, σπίτι, και θήκες βιβλίων που είναι η δουλειά μου. Ειλικρινά, δε ξέρω εάν τα προλαβαίνω όλα . Σίγουρα δεν είμαι από τα άτομα που αφήνουν κάτι για αύριο, όμως είμαι βέβαιη ότι πολλά πράγματα δεν τα κάνω όπως οι άλλοι θα ήθελαν να τα κάνω. Να σταματήσω αυτό πού με τόσο αγάπη και όρεξη ξεκίνησα; Όχι, δεν υπήρξε τέτοια στιγμή. Ακόμα και στις πιο δύσκολες μέρες, πού είναι πολλές, δεν πέρασε από το μυαλό μου να το κάνω. Είμαι πλέον σε μία ηλικία που εάν δεν μπορώ να υλοποιήσω τώρα τους στόχους σου δε θα μπορέσω ποτέ.
  • Και τώρα πάμε στο επόμενο σου βήμα: το βιβλιοφιλικό κουτί. Πως προέκυψε η ιδέα; Πες μου λίγα λόγια γι' αυτό.
Αχ αυτό το κουτί!!! Το κουτί, όπως και τα book sleeves, τα έβλεπα σε αναρτήσεις φίλων από το εξωτερικό και τις ζήλευα. Στην αρχή ήταν μόνο για Αμερική και δε μπορούσα να έχω κι εγώ ένα. Τώρα πλέον μπορούμε όλοι να τα προμηθευτούμε με το ανάλογο κόστος. Όπως και τα book sleeves, έτσι και το secret book box ήταν μια απόφαση. Ήθελα να υπάρχει και στην ελληνική αγορά ένα ανάλογο κουτί με αυτά του εξωτερικού. Έκανα έρευνα βδομάδες πριν την επίσημη ανακοίνωση. Πλέον όλα έχουν δρομολογηθεί και το Δεκέμβριο το πρώτο Fancy Owl crate θα είναι γεγονός.
  • Ήταν εύκολη η διαδικασία δημιουργίας του;
Η απόφασή μου να το φέρω νωρίτερα στο αναγνωστικό κοινό ήταν ρίσκο για μένα. Δεν είναι εύκολο να φτιάξεις ένα τέτοιο κουτί χωρίς να έχεις ένα ολοκληρωμένο πλάνο για το πως να το ετοιμάσεις. Το ευχάριστο είναι ότι έχω την πολύτιμη βοήθεια της Ευαγγελίας Τσαρούχη, ιδιοκτήτρια του βιβλιοπωλείου ΔΡΥΣ στη Δράμα, που επιμελήθηκε τις κατηγορίες βιβλίων. Όλα τα άλλα ήταν δική μου υπόθεση.
  • Σκέφτηκες ποτέ να επεκταθείς και στο εξωτερικό;
Και φυσικά το σκέφτηκα. Απλά δεν είμαι σε θέση να τα κάνω όλα μαζί ταυτόχρονα. Δίνω και για lower τον Δεκέμβριο, οπότε πολύτιμος χρόνος έφευγε και για την προετοιμασία μου. Από τον επόμενο χρόνο όμως, θα υπάρξουν πολλά νέα ξεκινήματα που σκέφτομαι να κάνω.
  • Και τελευταία ερώτηση. Βλέπεις τη δημιουργία θηκών βιβλίου ως μία μελλοντική δουλειά που θα συνεχίζει να σε εκφράζει; Ή είναι περισσότερο ως χόμπι για εσένα;
Η δημιουργία των θηκών βιβλίου δεν ήταν ποτέ το χόμπι μου. Από την αρχή που παρουσίασα το Fancy Owl creations ήταν μια νόμιμη επιχείρηση. Μια επιχείρηση που προς το παρόν εδρεύει στο σπίτι μου αλλά ελπίζω τα επόμενα χρόνια να μεγαλώσει και να βρει τον δικό της χώρο. Η αρχή έγινε πέντε μήνες πριν, οι πρώτοι μου στόχοι επιτεύχθηκαν με επιτυχία. Οι νέοι περιμένουν τη σειρά τους να πραγματοποιηθούν...και είναι πολλοί. Η ευχή, όμως, που κάνω πάντα είναι να είμαι γερή και η οικογένειά μου επίσης. Ειδάλλως καμία επιτυχία δεν θα έχει αξία για μένα.







You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.