Μαθήματα ζωής από τη γάτα και τον σκύλο μου

5:12:00 μ.μ.

 


Μην σας μπερδεύει ο τίτλος. Όντως, πρόκειται για δύο βιβλία εικονογραφημένα από τον Έμα Μπλοκ και τον Τζέιμι Σέλμαν. Μικρά στο μέγεθος, παιχνιδιάρικα. Θυμίζουν παιδικά βιβλία και σίγουρα θα ήταν μία θαυμάσια ιδέα για παιδικό δώρο. Ωστόσο περιέχουν μικρές φράσεις, μεγάλης σημασίας για τη ζωή και την καθημερινότητά μας. 


Για να είμαι ειλικρινής, περίμενα να διαβάσω μία μικρή ιστορία που με αφορμή, τη γάτα και το σκύλο αντίστοιχα, θα δώσουν κάποιες μικρές συμβουλές. Όμως ανοίγοντας τα βιβλία είδα υπέροχες εικόνες, σχεδιασμένες από τους εικονογράφους που προανέφερα με φράσεις όπως "Δώσε χρόνο στον εαυτό σου" κ.τ.λ. Η αλήθεια είναι, πως μου φάνηκε πολύ τρυφερό και χρήσιμο. Κάποιος μπορεί να το δει ως κάτι πιο απλό, ωστόσο εγώ σκέφτηκα πως θα μπορούσε να γίνει κάτι σαν "η φράση της ημέρας", μόλις ξυπνήσω το πρωί. Το ανοίγω σε μία τυχαία σελίδα και πάντα έχω κάτι καινούργιο να θυμηθώ ή να μάθω είτε για τη συμπεριφορά μου, για το πως πρέπει εγώ να νιώθω καλά και ύστερα για τους φίλους και τον κόσμο γενικά.

Οπότε πιστεύω πως κάτι τέτοια μικρά βιβλιαράκια, πρέπει να τα δίνεται το προσωπικό σας τόνο χρήσης, αν θα μπορούσα ποτέ να το πω αυτό. Ως ένα ημερολόγιο, έναν ενθαρριντή, έναν μικρό και fun life coach.


You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.