stella_crown: χειροποίητοι θησαυροί για την περιποίηση όλου του σώματος.

12:03:00 μ.μ.



 Είναι  ιδιαίτερο άρθρο, αυτή τη φορά, που δεν αφορά κριτική βιβλίου αλλά κριτική ενός μικρού eshop χειροποίητων προϊόντων για την περιποίηση όλου του σώματος, από τη Στέλλα.
 Την Στέλλα την ανακάλυψα μέσω Instagram - προφανώς- και δεν θα μπορούσα πάρα να ρίξω μια ματιά στα προϊόντα της. Βρήκα, λοιπόν, στερεά σαμπουάν, πηλους καθαρισμού προσώπου, lip balms με αρώματα που σε έκαναν να θες να τα φας. Δεν μπορούσα, λοιπόν, παρά να επικοινωνήσω μαζί της για να τα δοκιμάσω και εγώ η ίδια.
 Ήταν απίστευτα φιλική και εξυπηρετική μαζί μου και εν τέλει έλαβα ένα καλά προσταυτευμενο κουτί με lip balm με άρωμα σοκολάτας, cleanzing oleogel με τριαντάφυλλο και Chakra soap με λεβάντα. Περιττό να σας πω, πως μόλις το άνοιξα γέμισε ο τόπος μυρωδιές. Βέβαια, είχαμε και ένα μικρό ατύχημα καθώς το έλαιο από το oleogel λέρωσε το βαζάκι του. Αλλά όταν έχεις να κάνεις με χειροποίητα, έτσι γίνεται και αυτή είναι η αποδείξη ότι όντως είναι χειροποίητα.

 Οπότε και εγώ δεν είχα πάρα να τα δοκιμάσω. Επειδή το πρόσωπο μου χρίζει ιδιαίτερης φροντίδας χρησιμοποίησα το oleogel με μια μικρή επιφύλαξη. Ωστόσο, έμεινα πολύ ευχαριστημένη τόσο κατά την εφαρμογή του, όσο και αργότερα. Λόγω μιας μίξης ακραίας λιπαρότητας και ξηρότητας σε συνδυασμό με μια ελάχιστη ακμή, απέφευγα να χρησιμοποιω προϊόντα σε μορφή λαδιού. Με το συγκεκριμένο όμως, έκανα μασάζ το πρόσωπό μου, το ξεπλυνα και στη συνέχεια, συνειδητοποίησα πως δεν είχε αφήσει καμία λιπαρότητα ούτε και μου ξηραινε το δέρμα. Αντίθετα ήταν απαλό και με μια ελαφριά γυαλάδα.

Στη συνέχεια, αντιστάθηκα να μην φάω το lip balm αλλά να το εφαρμόσω στα χείλη μου για να δω πως τα πάει από ενυδάτωση και διάρκεια. Ήταν αρκετά λιπαρό οπότε στην ενυδάτωση λειτούργησε πολύ ωραία όπως και στη διάρκεια, έχοντας υπόψη ότι ως lip balm δεν κρατάει πολύ. 

 Όσον αφορά το σαπούνι, το χρησιμοποιώ σε συγκεκριμένα μέρη του σώματος μου λόγω μεγάλης ευαισθησίας, όμως από μυρωδιά και εφαρμογή είναι καταπληκτικο. 
 Εν κατακλείδι, η Στελλα κάνει πολύ καλή δουλειά και από ότι φαίνεται δεν είναι μόνο εξυπηρετική αλλά πάνω από όλα κοιτάει τις ανάγκες του καθένα από εμάς. 

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.