16η Διεθνής Έκθεση Βιβλίου Θεσσαλονίκης

8:18:00 μ.μ.

 Είχα την ευκαιρία και την χαρά να επισκεφθώ την έκθεση βιβλίου που γινόταν στη Θεσσαλονίκη, δυστυχώς μόνο για λίγες μέρες. 
 Ήμουν ιδιαίτερα ενθουσιασμένη διότι, δεν έχεις πάντα την τύχη να βλέπεις κάτι τόσο μεγάλο και ειδικά κάτι που αφορά τα βιβλία. Οπότε και πήγα την πρώτη κιόλας μέρα. Η αλήθεια είναι πως ήθελα να πάω τη δεύτερη, για να δω την παρουσίαση της Claire Mackintosh, μα και αυτά που είδα με γέμισαν ούτως ή άλλως. 

 Τα περίπτερα ήταν πολλά. Στην αρχή, νομίζεις πως είναι μόνο ένας ο χώρος αλλά τελικά υπάρχουν τρεις γεμάτοι με περίπτερα από μικρούς και μεγάλους εκδοτικούς οίκους. Για την ακρίβεια, 32 εκδοτικοί οίκοι και 137 συγγραφείς. Υπήρχαν όντως και χώροι για τις παρουσιάσεις βιβλίων, για εργαστήρια και πολλά άλλα.
 Απόλαυσα τις βόλτες γύρω από τους πάγκους που, ειλικρινά ήταν γεμάτοι με βιβλία, πολλά από τα οποία δεν γνώριζα, ενώ κατά τη γνώμη μου η κλασική λογοτεχνία και η ποίηση είχαν τη πρώτη θέση. Οι υπεύθυνοι ήταν επίσης ιδιαίτερα φιλικοί και είχαν να σου προτείνουν πολλά βιβλία. 
 Για να είμαι ειλικρινής δεν πήρα κάτι για εμένα, όσο απίστευτο και αν φαίνεται. Σε κάτι τέτοια γεγονότα, μου αρέσει να παρακολουθώ, να ζω λίγο σε αυτόν τον κόσμο των βιβλίων που είναι διαφορετικος από ότι σε ένα βιβλιοπωλείο ή μια βιβλιοθήκη. Απλά να περιφερομαι, να ακούω λόγια από εδώ και από εκεί σε κάθε βιβλιοπαρουσιαση και να βλέπω τον κόσμο.

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.