Ζώντας την κάθε στιγμή

12:04:00 μ.μ.

 Πολλές φορές κάνουμε κάτι πολύ άσχημο στον ίδιο μας τον εαυτό. Τόσο άσχημο που είναι σαν να αυτοκαταστρεφόμαστε. Ναι, το κάνω και εγώ. Είναι όταν βρίσκεσαι στο παρόν, στο τώρα και συνεχώς σκέφτεσαι το αύριο. Όταν μισείς το να κάθεσαι μόνη σου και να μην έχεις τι να κάνεις ή ακόμα και να ασχολείσαι με κάτι αλλά να ποθείς αυτό που θα συμβεί την επόμενη μέρα, την επόμενη εβδομάδα ή σε ένα χρόνο. 
Το κάνω κάθε στιγμή. Αυτό ίσως μπερδευτεί με τα όνειρα και τα σχέδια που κάνω για το μέλλον αλλά δεν είναι έτσι. Είναι διαφορετικό να ονειρεύεσαι το αύριο και άλλο να μην θες να ζήσεις το τώρα για κάτι μελλοντικό. Προσωπικά έχω πολλά όνειρα. Τόσα πολλά που ακόμα και το να τα σκέφτομαι είναι υπέροχη εμπειρία πόσο μάλλον να τα ζήσω. Μερικές φόρες νιώθω απελπισμένη γιατί ανυπομονώ με αποτέλεσμα να χάνω το νόημα αυτού που ζω τώρα. Και κάποιες άλλες στιγμές είμαι ευτυχισμένη  που μπορώ να βρίσκομαι στο εδώ και τώρα και ταυτόχρονα να ξέρω πως και η επόμενη μέρα θα είναι ένας όμορφος αγώνας. Έχω ανθρώπους που με αγαπούν και τους αγαπώ. Που το δείχνουν κάθε μέρα και είμαι ευγνώμων γι' αυτό. Έχω ενδιαφέροντα, όνειρα, επιθυμίες που αν παλέψω αρκετά θα μπορέσω να τα πραγματοποιήσω.
Οπότε θεωρώ πως είναι όμορφο να ονειρεύεσαι το μέλλον αλλά όχι να μισείς το παρόν επειδή δεν έχεις αυτό που θα αποκτήσεις αύριο ;)

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.