Νέα βιβλία!!

1:19:00 μ.μ.

Έχω, με λύπη μου, παρατηρήσει ότι το καλοκαίρι παίρνω πολύ λιγότερα βιβλία από ότι ένα τρίμηνο του χειμώνα. Πραγματικά, έφτασε μόλις πριν λίγες μέρες για να πάρω το τρίτο μου βιβλίο. Μπορώ να πω όμως, πως άξιζε η αναμονή.
 Λοιπόν πήρα το δεύτερο βιβλίο από τη σειρά "Οι κυνηγοί των ψυχών'' και ονομάζεται ''Η ηχώ''. Δεν το έχω ξεκινήσει ακόμα, αλλά ελπίζω να είναι εξίσου καλό με το πρώτο. Όσον αφορά το πρώτο βιβλίο έχω γράψει περιγραφή εδώ.
  

Το άλλο βιβλίο που πήρα, ομολογώ πως με εντυπωσίασε από τις πρώτες σελίδες. Και αν γίνει αυτό ξέρω πως θα λατρέψω και τη συνέχεια. Ονομάζεται "Η Επιλογή'' και είναι της συγγραφέως Κίρα Κας. Δεν θέλω να πω περισσότερα γιατί ετοιμάζω ένα ξεχωριστό άρθρο για το συγκεκριμένο. Το μόνο που θα αναφέρω είναι και πως και αυτό αποτελεί μέρος από σειρά βιβλίων ( ναι έχω πάθω με τις σειρές!), οπότε θα τα πούμε σε επόμενο άρθρο!!

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.