Απίστευτες εικόνες

9:07:00 μ.μ.

Νομίζω τώρα τελευταία γράφω περισσότερα για εικόνες που μου αρέσουν παρά για βιβλία, αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ! Από τη στιγμή που το blog είναι για να δείχνω οτιδήποτε μου αρέσει σε σχέση με τον πολιτισμό, σε αυτό ανήκουν και οι εικόνες.
Οπότε δεν έχω παρά να σας παρουσιάσω αυτά τα υπέροχα δημιουργήματα που εκπέμπουν αίσθηση ελευθερίας και απόλυτης αρμονίας. 
Οι χορεύτριες ποζάρουν σε ασπρόμαυρο φόντο με τις κινήσεις του κορμιού του να κλέβουν την παράσταση.







 Δεν μας αρέσει ούτε το παγωμένο κλίμα της αλλά ούτε και οι απέραντες εκτάσεις της χωρίς δέντρα, ωστόσο τα τοπία της Παταγονίας αποκτούν άλλη αισθητική μέσω αυτών των φωτογραφιών.









Σχολιάστε για να μου πείτε τι πιστεύετε και αν σας αρέσει η φωτογραφία ή αν ασχολείστε..


You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.