Όνειρα....

5:29:00 μ.μ.

Πάντα ονειρευόμουν να έχω τον δικό μου χώρο στο σπίτι. Επειδή, όμως η οικογένεια μας είναι μεγάλη και το σπίτι μικρό, υπάρχουν μόνο δύο δωμάτια. Θα ήθελα να είχα κάποιο μέρος για να κάνω αυτά που μου αρέσουν, όπως να γράφω τις ιστορίες μου, να κάνω τα κοσμήματά μου και να διαβάζω. Ράφια, βιβλιοθήκη και γραφείο για όλες τις χάντρες μου είναι αυτά που ζητάω. Πολύ δύσκολο προς το παρόν, να πραγματοποιηθεί,=.
 Ωστόσο, αυτό δεν με εμποδίζει από το να βλέπω φωτογραφίες με τέτοιους ονειρεμένους χώρους. Βρήκα, λοιπόν μερικά πραγματικά αριστουργήματα που απλώς τρελαίνεσαι να έχεις. Δεν είναι απαραίτητα αυτά που ανέφερα παραπάνω, όμως παραμένουν απίστευτα!
              

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.