Μία ιδέα...φθινοπώρου.

2:52:00 μ.μ.

Εδώ και δύο μέρες το ημερολόγιο μου γράφει πια Οκτώβριος. Το φθινόπωρο μπήκε για τα καλά και δεν μπορώ από το να ανυπομονώ ήδη για τα Χριστούγεννα. Έχω πει και σε άλλο άρθρο πως δεν λατρεύω ιδιαίτερα αυτή την εποχή. Μου προκαλεί θλίψη και είναι συνώνυμο των αμέτρητων υποχρεώσεων, του κρύου καιρού και της μοναξιάς. Ωστόσο δεν γίνεται να μην μένω έκπληκτη από τα υπέροχα τοπία που δημιουργούνται.
 Τα δέντρα ρίχνουν τα φύλλα τους και βρίσκεσαι να πατάς σε ένα ''χαλί'' κόκκινων, κίτρινων και πορτοκαλί αποχρώσεων. Ας μην μιλήσω καλύτερα για τα εποχιακά λουλούδια που είναι ίσως πιο όμορφα και από του καλοκαιριού ή της άνοιξης. Ανεμώνες, ντάλιες, γαρίφαλα. Έχουν τόσο ζεστά χρώματα και πολύ εντυπωσιακά. 
 Έτσι κι εγώ έψαξα φωτογραφίες του φθινοπώρου που μου άρεσαν και αποφάσισα να σας τις παρουσιάσω για να μοιραστώ μαζί σας αυτή την ομορφιά!!
Μήπως το φθινόπωρο είναι ωραίο τελικά;












You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.