Amy Engel: Το βιβλίο της Άιβι

6:45:00 μ.μ.

 Φθινοπώριασε, νομίζω. Ε, τι λέτε; Απολογούμαι ξανά για την απουσία μου, άλλα δεν έχω και μεγάλη λίστα αδιάβαστων αυτή τη περίοδο.
Παρόλα αυτά ήρθα δριμύτερη με ένα βιβλίο καταπληκτικό! Δεν υπερβάλλω καθόλου διότι με ενθουσίασε από την πρώτη σελίδα, μην σας πω και μόνο που το έπιασα στα χέρια μου. "Το βιβλίο της Άιβι" μπαίνει επισήμως στα αγαπημένα μου!
Πρόκειται για μία κοπέλα, την Άιβι προφανώς, η οποία ζει σε μια μικρή κοινωνία πολλά χρόνια από τώρα όπου δεν υπάρχουν αυτοκίνητα, πετρέλαιο και πολλά άλλα λόγω του πολέμου και της ραδιενέργειας. Στην ουσία πρόκειται για την έχθρα δύο οικογενειών, των Γουέσταφαλ στους οποίους ανήκει η Άιβι και ο παππούς της είναι ιδρυτής, και των Λάτιμερ που τους πήραν την εξουσία μετά από τον πόλεμο που έκαναν. Στη κοινωνία τους γίνονται κανονισμένοι γαμοι μεταξύ των δύο οικογενειών ως τιμωρία στους ηττημένους τους Γουέστφαλ, και έτσι η Άιβι καταλήγει παντρεμένη με τον Μπίσοπ Λάτιμερ. Σχέδιο της οικογένειας της είναι να τον σκοτώσει. Τι θα γίνει όμως όταν τον ερωτευτεί.
Καταρχάς να τονίσω πως οι αναγνώστριες θα ψιθυρίζουν συνεχώς το όνομα του Μπίσοπ. Ο χαρακτήρας του είναι κάτι σπάνιο και πολύτιμο. Η Ένγκελ τον έπλασε πολύ καλά καθώς του δίνει διορατικότητα, κατανόηση και το πιο σημαντικό έμμεσα δίνει το μήνυμα της ισότητας των φύλων βάζοντας τον να μαγειρεύει και να πλένει ενώ η Άιβι εργάζεται. Εύγε!
Όσον αφορά την πρωταγωνίστρια παρακολουθούμε ένα έφηβο κορίτσι να μετατρέπεται από πιόνι της οικογένειας της σε ένα άτομο που θυσιάζεται ακόμα και αν την προδίδουν και που ακόμα περισσότερο που θυσιάζεται για τον Μπίσοπ παρόλα αυτά που της δίδασκε η οικογένεια της όλη της τη ζωή.
Αν πρέπει να μιλήσω γενικά για το βιβλίο θα πω πως η Ένγκελ δίνει έμφαση στη ψυχοσύνθεση όλων των χαρακτήρων του βιβλίου και βάζει στο στόμα όλων σύγχρονα προβλήματα που αποτελούν σημαντικό θέμα συζήτησης.
Απλά διαβάστε το!

Λίγα λόγια:

ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟ ΘΑ ΣΚΟΤΩΝΕΣ;

Λίγοι κατάφεραν να επιζήσουν από τον πυρηνικό πόλεμο που ξεκλήρισε τις Ηνωμένες Πολιτείες. Η διεκδίκηση της εξουσίας, όμως, από τους Λάτιμερ και τους Γουέστφαλ χώρισε τη μικρή ομάδα σε δύο στρατόπεδα και προκάλεσε συγκρούσεις· οι δεύτεροι ηττήθηκαν. Πενήντα χρόνια αργότερα η ειρήνη διατηρείται με τους υποχρεωτικούς γάμους ανάμεσα στα κορίτσια της χαμένης πλευράς και τα αγόρια της νικήτριας. 

Φέτος είναι η σειρά μου να παντρευτώ. 

Με λένε Άιβι Γουέστφαλ και η αποστολή μου είναι απλή: να σκοτώσω τον γιο του προέδρου και μελλοντικό σύζυγό μου ώστε να πάρει η οικογένειά μου την εξουσία.

Όμως, ο Μπίσοπ Λάτιμερ είτε είναι πολύ ταλαντούχος ηθοποιός είτε απέχει από το σκληρό αγόρι για το οποίο με είχαν προειδοποιήσει οι δικοί μου. Μάλιστα, μπορεί να είναι ο μοναδικός άνθρωπος στον κόσμο που με καταλαβαίνει. Δυστυχώς, δεν υπάρχει τρόπος να ξεφύγω από τη μοίρα μου. 

Ο Μπίσοπ πρέπει να πεθάνει. Και εγώ είμαι αυτή που πρέπει να τον σκοτώσει…

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.