The ultimate bookish tag: Η ελληνική εκδοχή

10:59:00 π.μ.

 Έψαχνα για το τι θα μπορούσα να προσθέσω στο blog και ανακάλυψα αυτό το πολύ διασκεδαστικό bookish tag, το οποίο από την αγγλική εκδοχή το έκανα στην ελληνική. Μπορείτε και εσείς να το δοκιμάσετε και θα ήθελα πολύ να δω τις απαντήσεις σας!

1. Νιώθεις άρρωστη όταν διαβάζεις στο αυτοκίνητο;
Πάρα πολύ! Βασικά και χωρίς να διαβάζω είχα θέμα με τις ζαλάδες, οπότε το να διαβάσω το κάνει ακόμα χειρότερο.
2. Ποιος συγγραφέας έχει το πιο μοναδικό ύφος γραφής για εσένα;
Χμμμ δεν ξέρω για να είμαι ειλικρινής. Διαβάζω πολύ λογοτεχνία του φανταστικού και οι διαφορές στη γραφή είναι ελάχιστες. Αν όμως έπρεπε να ξεχωρίσω κάποιο πρόσφατο βιβλίο θα έλεγα το "Οι αόρατες ερινύες της καρδιάς''.
3. Harry Potter ή Twilight Saga; Δώσε τρεις λόγους για να υποστηρίξεις την άποψη σου.
Αν και δεν είμαι μεγάλη φαν του Harry Potter και αγαπώ τις ιστορίες αγάπης, θα έλεγα Harry Potter δαγκωτό. Πολύ πιο εντυπωσιακές ταινίες, με πλούσιο περιεχόμενο που σου προκαλούν ανάμεικτα συναισθήματα, γέλιο και νιώθεις ότι μεγαλώνεις με τους πρωταγωνιστές.
4. Κρατάς τσάντα για τα βιβλία σου; Και αν ναι, τι άλλο εκτός από βιβλία περιέχει;
Συνήθως παίρνω στο χέρι το βιβλίο μου μαζί με έναν σελιδοδείκτη.
5. Μυρίζεις τα βιβλία σου;
Ακόμα και χωρίς να το καταλάβω!
6. Βιβλία με ή χωρίς κάποια σχέδια;
Προτιμώ χωρίς γιατί έτσι η φαντασία καλπάζει.
7. Ποιο βιβλίο λάτρεψες ενώ διάβαζες αλλά μετά ανακάλυψες ότι δεν ήταν ποιοτικό;
Τη σειρά ''Νυχτερινό Σχολείο''. Ήξερα ότι δεν είναι γνωστή και απορούσα, αλλά μετά το τρίτο βιβλίο απογοητεύτηκα οικτρά.
8. Έχεις αστείες ιστορίες που περιλαμβάνουν βιβλία από τη παιδική σου ηλικία;
Βασικά όχι ιδιαίτερα!
9. Ποιο είναι το πιο μικρό βιβλίο στη βιβλιοθήκη σου;
Δύο αστυνομικά μυθιστορήματα που είναι στην έκδοση pocket.
10. Ποιο είναι το πιο λεπτό βιβλίο στη βιβλιοθήκη σου;
Μία ποιητική συλλογή της Κικής Δημουλά.
11. Γράφεις όσο καλά διαβάζεις; Βλέπεις τον εαυτό σου ως συγγραφέα στο μέλλον;
Αναμφισβήτητα είναι το επάγγελμα των ονείρων μου. Αν μπορώ βέβαια να το κάνω επάγγελμα. Παρόλα αυτά λατρεύω το γράψιμο, όσο αυστηρή και αν είμαι με τον εαυτό μου.
12. Πότε άρχισες να διαβάσεις βιβλία;
Θυμάμαι τον εαυτό μου γύρω στα 10 χρονών να διαβάσει τη πρώτη σειρά βιβλίων που μου αγόρασε η μαμά μου. Αλλά από μωρό κοιτούσα παραμύθια.
13. Ποιο είναι το αγαπημένο σου κλασσικό βιβλίο;
''Οι μικρές κυρίες'' είναι πραγματικά καταπληκτικό βιβλίο.
14. Στο σχολείο ποιο ήταν το αγαπημένο σου μάθημα;
Παραδόξως η ιστορία, μια και η λογοτεχνία δεν διδασκόταν όπως θα έπρεπε.
15.Αν σου φέρνανε ως δώρο ένα βιβλίο που έχεις διαβάσει και δεν σου άρεσε, τι θα έκανες; 
Αν είχε κάρτα αλλαγής (πιστέψτε με έχουν) θα το άλλαζα. Αλλιώς θα το κρατούσα απλά.
16. Ποια είναι η πιο άγνωστη σειρά βιβλίων που είναι παρόμοια με τον Harry Potter ή το Hunger Games;
Καμία, υποθέτω.
17. Τι κακιά συνήθεια έχεις ενώ γράφεις στο blog σου;
Δυστυχώς να αποσπάται η προσοχή μου από το οτιδήποτε.
18. Ποια είναι η αγαπημένη σου λέξη;
Έχω πολλές αγαπημένες λέξεις. Μου αρέσει η μαία, η Αλκμήνη, η αγάπη.
19. Είσαι nerd, dork, or dweeb? Όλα τα προηγούμενα;
Είμαι μία περήφανη nerd!
20. Vampires or Fairies? Γιατί;
Θα επιλέξω τους βρικόλακες γιατί τα ξωτικά παραείναι περίεργα και τα ζωώδη ένστικτά τους...
21. Shapeshifters or Angels? Γιατί;
Άγγελοι. Όσοι με ξέρουν θα καταλάβουν.
22. Spirits or Werewolves? Γιατί;
Werewolfs για πολλούς λόγους.
23. Zombies or Vampires? Γιατί;
Vampires δαγκωτό. Δεν μου αρέσουν τα ζόμπι.
24. Ερωτικά τρίγωνα ή ξεχασμένη αγάπη;
Μου αρέσει η δράση οπότε προτιμώ ερωτικά τρίγωνα.
25. Και τέλος: Τελείως ρομαντικά βιβλία ή βιβλία δράσης με κάποιες σκηνές ρομαντισμού;
Αν οι ρομαντικές σκηνές είναι αρκετές τότε επιλέγω τα βιβλία δράσης γιατί και ο πολύς ρομαντισμός καταντάει εξωπραγματικός.

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.