Τέσσερις λόγοι για να γίνετε φανατικοί βιβλιοφάγοι

3:09:00 μ.μ.

Κάθε φορά που διαβάζω ένα βιβλίο δεν χρειάζεται να δω τηλεόραση, ούτε να καθίσω στον υπολογιστή. Η ανάγνωσή του με ολοκληρώνει και νιώθω πως βλέπω μία 3D ταινία. Μόλις το τελειώνω νιώθω ένα κενό.Τώρα αυτό δεν είναι και τόσο ευχάριστο θα μου πείτε αλλά για μένα είναι.Όταν το βιβλίο είναι και σειρά ανυπομονώ για το επόμενο!!  
 Έτσι δεν θέλω να σας παρουσιάσω τέσσερις αριθμημένους λόγους που για να γίνετε αναγνώστες βιβλίων. Αντίθετα θα σας αναφέρω γιατί εγώ είμαι φανατική βιβλιοφάγος!!!!

Αρχικά, χαλαρώνω και ξεχνώ οτιδήποτε με αγχώνει. Αφήνω τον εαυτό μου να μπει σε έναν άλλο κόσμο. Το κόσμο του βιβλίου όπου εκεί ζω με τους πρωταγωνιστές τις δικές τους υπέροχες περιπέτειες!!!



Το βιβλίο αποτελεί μέρος της προσωπικότητας αυτού που το επιλέγει και εγώ ξέρω πως η μικρή μου βιβλιοθήκη αποτελεί ΟΛΟ  τον χαρακτήρα μου. Ξέρω πως ένιωθα όταν επέλεγα το κάθε βιβλίο  καθώς και τι να διαλέξω όταν αισθάνομαι θλίψη ή μοναξιά.



Μαθαίνω πάντα κάτι καινούργιο. Είτε είναι λέξη είτε φαινόμενο. Για παράδειγμα στο τελευταίο βιβλίο που διάβασα έμαθα για τα τσάκρας του σώματός μας!!


Ο τελευταίος λόγος είναι πιο προσωπικός αλλά εξίσου σημαντικός. Τα βιβλία είναι η έμπνευσή μου. Θέλω να γίνω συγγραφέας και το καθένα μου δίνει ιδέες για ένα μελλοντικό δικό μου μυθιστόρημα!!!!




You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.