Νέο μέλος στην οικογένεια

2:35:00 μ.μ.

  Πως θα νιώθατε αν ένα νέο μέλος ερχόταν στην οικογένειά σας. Δεν εννοώ απαραίτητα αδερφός/ή αλλά και ανιψάκι. 
 Κάτι τέτοιο συνέβη σε εμένα. Δεν ένιωσα απαραίτητα άσχημα. Για να πω την αλήθεια, ένιωσα ωραία, απλώς περίεργα. Είναι πως η οικογένεια μεγαλώνει και οι δεσμοί αλλάζουν. Η ξαδέρφη μου είναι μαμά, δηλαδή ένας ακόμη ρόλος προστέθηκε στη ζωή της.Όλα τα ξαδέρφια χάρηκαν και την πείραζαν με αγάπη. Είναι σαν να νιώθεις ακόμα παιδί παρόλο που μεγάλωσες αρκετά, γιατί σίγουρα το να περιμένεις παιδί δεν είναι και κάτι μικρό. Όταν μίλησα πρώτη φορά μαζί της αφότου το έμαθα, ομολογώ πως ήταν κάπως άβολα. Σαν να δημιουργήθηκε μεταξύ μας ένα κενό. Την έβλεπα πως χαιρόταν και μάλλον ένιωθα μικρή κοντά της. Όχι πως δεν είμαι απλώς άλλο σωματικά και άλλο ψυχικά. Ίσως επειδή ήθελα να με αντιμετωπίζει ως ισάξια της και να μπορώ να συμμετέχω σε ό,τι συζητάει με τους άλλους. Άλλωστε μία ξαδέρφη έχω.
 Παρόλα αυτά,με τον καιρό, άρχισα να σκέφτομαι διαφορετικά. Αυτή μεγαλώνει όπως και εγώ. Δεν μπορούμε να σταματήσουμε τη ζωή ή να μην την αλλάξουμε.Η καθεμία ακολουθεί τον δικό της δρόμο χωρίς να σημαίνει πως δεν θα συμβαδίζουμε. Συνεχίζει να με αγαπά και να την αγαπώ.
 Έτσι το νέο μου ανιψάκι που είναι αγόρι-ανδροκρατούμενη οικογένεια, τι να κάνουμε;- δεν πρόκειται να αλλάξει τη κατάσταση παρά μόνο προς το καλύτερο.
 Να σου ζήσει ξαδερφούλα!!!! 

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.