Γενέθλια και... εγώ!

7:54:00 μ.μ.

 Αυτό είναι το πρώτο-άσχετο με το θέμα του site μου-άρθρο για εμένα. Δηλαδή με αφορμή εμένα για όλους τους ανθρώπους. Σας μπέρδεψα λίγο αλλά δεν είναι και τόσο δυσκολονόητο αυτό που θέλω να πω, δηλαδή τα γενέθλια.
 Τα γενέθλια είναι μία σημαντική μέρα στη ζωή κάθε ανθρώπου. Είναι η μέρα της γέννησης του, η μέρα που ήρθε στη ζωή και άρχισε να νιώθει, να πονά, να πιστεύει κι να αγαπά. Προσωπικά, περιμένω αυτή τη στιγμή κάθε χρόνο με αγωνία.Όταν ήρθε φέτος ένιωσα υπέροχα.
 Ξύπνησα και ήξερα πως-όσο εγωιστικό και αν ακούγεται-σήμερα, εγώ είμαι το επίκεντρο της προσοχής. Για μία μέρα ξεχνάω τα πάντα και ευγνωμονώ τον Θεό και τα πάντα που γίνομαι ένα χρόνο μεγαλύτερη, σοφότερη με περισσότερο ευθύνη, ωριμότητα και αγάπη. Επιπλέον, νιώθω πως έκλεισε ένας κύκλος και ανοίγει ένας άλλος πιο δύσκολος μεν πιο υπέροχος δε.

 Μα αυτά είναι υπαρξιακά θέματα περισσότερο. Λοιπόν,φέτος γιόρτασα τα γενέθλια μου με φίλους και την επόμενη μέρα μου έκαναν πάρτι-έκπληξη κάποιοι άλλοι φίλοι. Συγκινήθηκα και τους ευχαριστώ πολύ. Διαπιστώνω πιο έντονα έτσι πως εκεί έξω υπάρχουν άνθρωποι που σε αγαπάνε.Προς Θεού δεν χρειάζεται να κάνουν κάτι για να καταλάβω πως όντως με αγαπάνε, απλώς είναι καταστάσεις και γεγονότα που δυναμώνουν το δεσμό μεταξύ μας. Εγώ όσο και αν το χαίρομαι αυτό το άγχος πάντα καταλαμβάνει τις αισθήσεις μου και νιώθω κάπως λυπημένη που δεν συνειδητοποιώ συχνότερα το μέγεθος αυτού του δεσίματος και της αγάπης. Παρόλα αυτά το εκτιμώ αφάνταστα και σημαίνει πολλά για εμένα.
Τέλος πάντων σας κούρασα γι' αυτό και κλείνω αυτό το κεφάλαιο με ένα ''ευχαριστώ'' προς όσους έχω δίπλα μου και μία συμβουλή: Τα γενέθλια είναι μία μέρα αφιερωμένη μόνο σε εσάς.Ζήστε την!!!

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.