Αντίστροφη μέτρηση μέχρι την ταινία Fallen!!!

7:29:00 μ.μ.

  Όλοι οι Fallenatics μιλούν για αυτό εδώ και καιρό αλλά εγώ ήμουν κάπως αργοπορημένη. Βέβαια τα πράγματα είναι ακόμα ρευστά μα ξέρουμε πως υπάρχει έτοιμη ταινία και πως τον Σεπτέμβριο του 2016 θα κυκλοφορήσει.
 Αν και είμαι απογοητευμένη από τη μεταφορά βιβλίων στον κινηματογράφο ευελπιστώ σε μία ταινία που πραγματικά να αξίζει. Έχω διαβάσει όλα τα βιβλία όπως καταλάβατε και από παλαιότερες αναρτήσεις μου και δεν μπορώ να περιμένω!!!!!
 Για αρχή, ωστόσο, θα σας ανακοινώσω τους τρεις πρωταγωνιστές μας.
Luce:Addison Timlin
Daniel: Jeremy Irvine
Cam:Harrison Gilbertson

Και φυσικά μία εικόνα χίλιες λέξεις!!!!

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.