My Xmas list:Day 15

5:39:00 μ.μ.

Δέκατη πέμπτη μέρα και το δημιουργικό τρέξιμο δεν σταματάει για κανέναν. Τουλάχιστον, για εμένα! Θυμάστε τη συνεργασία με το Edit your life; Λοιπόν, μόλις χθες επικυρώθηκε και θα δημοσιευτεί στις 20 Δεκεμβρίου. Μην ανησυχείτε θα σας το ξαναθυμήσω αργότερα!


My video
Ξεκινάμε πάλι με ένα βίντεο διότι αυτή τη περίοδο οι διαφημίσεις ομορφαίνουν. Πρόκειται, λοιπόν για διαφήμιση όπως είπα και όχι για τραγούδι. Συνήθως στα συγκεκριμένα βίντεο προσέχω αρκετά τη μουσική. Κάποια από αυτά πραγματικά δημιουργούν και το παρακάτω ανήκει σε αυτή τη κατηγορία.
https://www.youtube.com/watch?v=yRoE0d0YL58


My feelings
Μια ακόμα, τέτοια υποενότητα διότι τώρα τελευταία έχω βιώσει στιγμές που δεν τις έζησα ολόκληρη τη χρονιά. Όχι επειδή είναι απλώς Χριστούγεννα. Είναι, βέβαια, μία εποχή συναισθηματικά έντονα φορτισμένη παρόλ' αυτά θέλω να πιστεύω πως ότι βίωσα ευθύνεται και σε αυτό. Δεν θέλω να σας πω πολλά παρά μόνο πως αν παραμελήσατε κάποιους συγγενείς ή φίλους να επανορθώσετε τώρα. Γιατί, ξέρετε, πως ποτέ δεν εκτιμάμε κάποιον παρά μόνο όταν χάσουμε κάποιον άλλο.

My wish list item
Να έχω όλους τους ανθρώπους που αγαπώ κοντά μου!


You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.