My Xmas list:Day 3

4:21:00 μ.μ.


Πέρασε κιόλας η τρίτη μέρα του Δεκέμβρη και εγώ γεμίζω τις λίστες μου αυτά που θέλω να κάνω. Οπότε ελπίζω να μην σας πειράζει που βάζω στα άρθρα και θέματα εκτός των βιβλίων. Η τέχνη φτάνει παντού!!




My news

Ξεκινάμε με κάτι πολύ ωραίο!! Τα public από τις 1 ως τις 7/12 διοργανώνουν την "Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου". Τι σημαίνει αυτό; Ότι έχετε τη δυνατότητα να αγοράσετε ό,τι θέλετε online και να μην πληρώσετε καθόλου μεταφορικά με τον κωδικό "GRECA". Προσωπικά έχω ήδη παραγγείλει αρκετά βιβλία, ακουστικά και διάφορα δώρα για του φίλους. Είναι ευκαιρία να τσεκάρετε κάποια πράγματα από τη wish list σας.

My DIY
Είμαι τόσο ενθουσιασμένη, διότι φέτος κατάφερα να βρω άπειρα DIYs για τα Χριστούγεννα. Ήδη έχω μαζέψει κουκουνάρια για να τα βάψω και να τα ψεκάσω με ψεύτικο χιόνι. Σε συνδυασμό με μία γιρλάντα από ψεύτικο έλατο θα κάνει το τζάκι μου να λάμψει. Επιπλέον, σκέφτηκα να φτιάξω τα νέα γούρια με πηλό. Τα έκανα με κουπ-πατ σε σχήμα αστεριού, δέντρου και ροδιού και ύστερα θα βάλω κορδέλες.

My wish list item
Δεν είναι κάτι που θέλω ακριβώς να αγοράσω αλλά, περισσότερο να φτιάξω γιατί στην Ελλάδα ίσως δεν βρω πουθενά κάτι τέτοιο. Λοιπόν πρόκειται για μία μπάλα σαν αυτές που στολίζουμε το δέντρο μόνο που μέσα έχει έτοιμο μείγμα για ζεστή σοκολάτα! Είναι πραγματικά απίστευτη!!




*Περιμένω σχόλια για το giveaway!!

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.