My Xmas list:Day 9

11:01:00 π.μ.

Άργησα λίγο για την ένατη μέρα αλλά, μάλλον βγήκε σε καλό γιατί έχω περισσότερα να σας δείξω. Επίσης αυτό  το άρθρο θα είναι αφιερωμένο στη μόδα (συγχωρέστε με αγαπητοί βιβλιοφάγοι, αλλά τα Χριστούγεννα απαιτούν λάμψη και στο ντύσιμο).




My shop

Πρόσφατα ανακάλυψα το online shop "Made of Grace". Έχει πολύ ωραία ρούχα για όλες τις περιστάσεις. Μπορείς να βρεις και αξεσουάρ, εσώρουχα, παπούτσια και άλλα για να τα συνδυάζεις με το σύνολό σου ενώ παρουσιάζει και συλλογές. Οι συγκεκριμένες αυτή την εποχή είναι εντυπωσιακές διότι πολλά από τα ρούχα συνδυάζουν το chic με το cozy. Κάνοντας εγγραφή και στο newsletter κερδίζετε 10% έκπτωση.

My hairstyles
Υπάρχουν τόσα πολλά χτενίσματα που θέλω να δοκιμάσω μέσα στις γιορτές! Όσο κοιτάω στο pinterest τόσα περισσότερα βρίσκω. Βέβαια, έχω ως κριτήριο το ότι θέλω σχεδόν οτιδήποτε με πλεξούδες και φυσικά ανάλαφρο. Εδώ σαν δείχνω μερικά που μου άρεσαν πολύ.







My wish list item
Μου άρεσε πολύ αυτό το απαλό ροζ παλτό από το Made of Grace! 

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.