Τα αγαπημένα μου αστυνομικά μυθιστορήματα

12:00:00 μ.μ.

Κατά καιρούς σας έχω παρουσιάσει διάφορα αστυνομικά μυθιστορήματα, αλλά όχι όσα θα ήθελα. Βλέπετε τα περισσότερα τα είχα διαβάσει πριν ξεκινήσω αυτό το blog και φυσικά ήταν του Jo Nesbo. Ο συγκεκριμένος είναι κορυφαίος για εμένα καθώς δημιουργεί  βιβλία που περιέχουν στοιχεία από όλους τους τομείς της κοινωνίας είτε είναι ψυχολογικοί, κοινωνικοί, πολιτικοί, ιστορικοί. 
 Επιπλέον, όμως μία θέση στη καρδιά μου έχει και ο M.J. Arlidge. Ξαφνιάζει σε κάθε σελίδα!
 Παρακάτω, λοιπόν σας φωτογράφισα κάποια από αυτά τα βιβλία. Δεν ήθελα να γράψω πολλά παρά μόνο να σας τα παρουσιάσω, διότι κάθε φορά σας δείχνω φωτογραφίες από τους εκδοτικούς οίκους και όχι δικές μου.

You Might Also Like

0 σχόλια

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Ξεκίνησα αυτό το blog για να ικανοποιήσω το πάθος μου για τα βιβλία και την συγγραφή. Μπορεί να γίνεται "χαμός" από διάφορα άρθρα τελείως άσχετα μεταξύ τους αλλά ο καθένας δεν έχει μόνο ένα χαρακτηριστικό στην προσωπικότητά του.